OSTATNIE WPISY

NALEŚNIKI NA MAŚLANCE

Autor:

Naleśniki są pyszne... na słodko, na słono a nawet same, takie bez niczego. Uwielbiałam je zawsze, kochają je moje dzieci, bo czy są tacy, którzy za nimi nie przepadają?

Dzisiaj przedstawiam Wam lekkie naleśniki na maślance i sodzie oczyszczonej podane z twarożkiem i musem owocowym.

I coś co znalazłam w sieci - tutaj znajdziecie gierkę komputerową, która pomoże mało wprawnym podszkolić się w przygotowywaniu naleśników - spróbujcie. Mi nie udało się zrobić ani jednego bez dziury...

Naleśniki na maślance
Naleśniki na maślance Laura
SKŁADNIKI NA NALEŚNIKI:

  • 1 l maślanki
  • 2 jajka
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • 1 łyżeczka soli
  • 3 szklanki mąki pszennej
  • olej do smażenia
Wszystkie składniki dokładnie wymieszać.

Smażyć z obu stron na gorącej patelni posmarowanej niewielką ilością oleju. 

JAKO DODATKI:
  • twarożek
  • 2 dojrzałe mango
  • 3-4 dojrzałe banany
  • cukier do smaku
Do blendera wrzucić obrane mango i banany, zmiksować na mus. Ewentualnie dosłodzić. 

Twarożek wymieszać z cukrem.

Naleśniki smarować twarożkiem, zawijać polać po wierzchu musem. 

To też może Ci się spodobać

3 komentarzy

Jestem przeciwniczką weryfikacji obrazkowej w komentarzach, ale niestety to co SPAM zaczął wyprawiać z moimi kontami spowodowało, że sięgnęłam po to narzędzie. Przepraszam.

Jeśli piszesz komentarz - podpisz się. Odpowiadając będę wiedziała jak się do Ciebie zwrócić.